În cazul în care compania dumneavoastră nu are o strategie de marketing digital, nu aveți o direcție clară. Acest lucru poate înseamna că nu știți cota dumneavoastră de piață online,că ați putea subestima cererea dumneavoatră de clienți, fapt în urma căruia concurența poate profita. Cum puteți veni astfel cu o propunere puternică online, care poate încuraja clienții să aleagă produsul sau serviciile dumneavoastră, în comparație cu altele?
În afară de analiza cantitativă, este nevoie de viziune, experiență și practică pentru a construi o strategie de marketing digital, care va asigura o creștere a vânzărilor, loializarea clienților existenți și atragerea unor noi clienți potențiali.
Dacă acțiunile dumneavoastra online și offline nu sunt integrate într-un plan comun, rezultatele pot veni dezintegrat, fapt ce vă poate costa timp și bani, deoarece eficiența eforturilor dumneavoastră de marketing va fi estompată.
Procesul de optimizare este foarte important: odată ce o strategie vă permite să obțineți o creștere de bază, atunci se poate progresa spre o îmbunătățire continuă a aspectelor importante, cum ar fi căutarea după cuvintele cheie, experiența navigării pe site sau promovarea pe rețelele de social media.